Cumu pruvà una vittura di scossa assorber?

Per pruvà una vitturaSbucchi di scossa, Pudete seguità i passi sottu:

1. Inspezzione visuale: inspecciona uSbucchi di scossavisuale per qualsiasi fughe, cracks, o segni di danni. Se ci hè danni visibili, allora l'assorbimentu di u scossa deve esse rimpiazzatu.

2. Test di salta: appughjà nantu à un angulu di a vittura è di liberà. Osservate quante volte i carichi di a vittura prima di ghjunghje à u riposu. Se a vittura hà da carica più di duie volte, allora uscossa l'absorberssò purtati è anu bisognu à esse rimpiazzati.

3. Test di strada: Pigliate a vittura per una prova di prova nantu à una strada brutta. Se u ride si sente aspra è bumpy, allora i timpani di scossa ùn funzionanu micca bè. Inoltre, ascolta qualsiasi sonu cum'è clonking o soni di bastone mentre conduce à bumps, chì puderia indicà un prublema cù uscossa l'absorbers.

4. Test di frenu: Applica i freni fermamente à alta velocità. Sì a vittura si rivela in modu eccessivu, allora uscossa l'absorbersùn sò micca capaci di mantene a vittura stabile durante u frenu è u bisognu di esse rimpiazzatu.

5. L'ispezione prufessiunale: Se ùn site micca sicuru di a cundizione di a vostra vitturascossa l'absorbers, pudete piglià in una meccanica prufessiunale chì pò fà una inspezzione più detallata è vi cunsiglià sè ùn anu da esse rimpiazzati.

Dopu seguitendu sti passi, pudete determinà a cundizione di a vostra vitturascossa l'absorbersè assicuratevi di funzionà bè per furnisce una corsa liscia è sicura.

Abreculi di scossa leacca

 

 

Nantu à noi

Leackree furnisce una gamma completa di sospensjoniscossa l'absorbersèAssemblea di Struttu for the automotive OE and aftermarket covering most popular models including Korean Cars, Japanese Cars, American Cars, European Cars and Chinese Cars. If you have any needs, please fell free to contact us. We will provide the best service to you. Email: info@leacree.com.

Vestitu di produzzione di leacree


Tempu post: JU-12-2023

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi