Cumu l'ammortizzatori è i struts usurati influenzanu a distanza di frenu?

Cumu l'ammortizzatori è i struts usurati influenzanu a distanza di frenu?

Shocks è strutsin u vostru veiculu sò pensati per mantene i pneumatici nantu à a terra quandu guidanu a strada.Tuttavia, s'elli sò difetti, ùn puderanu micca esattamente fà.

U frenu hè menu efficace quandu i pneumatici ùn sò micca in cuntattu fermu cù a strada.I scossa usurati li permetteranu di rimbalzare di più nantu à u pavimentu.

À 50 kmh, ammortizzatori o struts usurati ponu aumentà a vostra distanza di frenu finu à 2 metri!

Allora un bonu scossa o strut ghjoca un rolu vitale quandu si tratta di u rendiment di u veiculu, a manipolazione è u frenu.

 

distanza di bracking

 

LEACREE hè dedicatu à esse u principale fabricatore di prudutti di sospensione di alta qualità per i clienti OE è aftermarket di l'automobile in u mondu.

di LEACREEsistema di gestionehè statu appruvatu da u sistema di gestione di qualità internaziunale.Ogni ammortizzatore è strut sò testati per assicurà chì sempre rispondenu o superanu e specificazioni OE.A prova di durabilità indipendente cunfirma chì a nostra qualità face u gradu.Purtemusuluzione innovativaper i prupietari di vitture in u mondu per riduce e vibrazioni di i veiculi è furnisce a corsa più liscia è cunfortu.

 

 


Tempu di posta: Jul-07-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi