Cumu funziona a sospensjoni di una vittura?

Cuntrolla.Hè una parolla cusì simplice, ma pò significà a diffarenza trà a vita è a morte quandu si tratta di a vostra vittura.Quandu si mette i vostri amati in a vostra vittura, a vostra famiglia, vulete ch'elli sò sicuru è sempre in cuntrollu.Unu di i sistemi più trascurati è caru in ogni vittura oghje hè a sospensjoni.Senza una sospensione sana è funzionante, una vittura pò esse incontrollabile ancu à i migliori cunduttori.A bona nutizia hè chì finalmente ci hè un modu per mantene i nostri amati è noi stessi più sicuri per menu.L'ingegneri innovatori di LEACREE anu travagliatu senza stanca per ottene questu.

Per aiutà à capisce esattamente ciò chì anu sappiutu di fà, fighjemu un rapidu sguardu à quali cumpunenti entranu in a vostra sospensione è ciò chì ci vole à ingegneria di pezzi di rimpianu sicuri.

How-does-a-car's-suspension-work

A vostra sospensjoni face esattamente ciò chì sona, sospende a vostra vittura in modu sicuru per chì pudete viaghjà in cunfortu è cuntrollu.Senza l'equilibriu ghjusta di su è giù, a vostra vittura rimbalzarà incontrollably o ancu peggiu, hà da fundà è causarà prublemi maiò.Chì prublemi ?

1. Usura di pneumatici irregolari per cumincià.Ancu i pneumatici più ecunomichi oghje vi costaranu centinaie di dollari.Una sospensione povera significa un allinamentu di pneumatici male.Senza un bon allineamentu, i pneumatici di a vittura portanu più à l'internu o à l'esternu chì portanu à un rimpiazzamentu prematuru SE l'avete in u tempu.Imagine s'ellu ùn avete micca.Periculu immediatu.
2. Pover alignment vi dinù tirà a vostra vittura à un latu di a strada o di l 'altru chì porta à accidenti putenziale periculosa.
3. Infine, senza boni pezzi di sospensjoni, tuttu u restu di a sospensjoni hè sottumessu à un stress indebitu, chì sguassate quelli altre parte ancu più veloce.

In quale cundizione hè a vostra sospensjoni ?Pudete pruvà simpricimenti spinghjendu u paraurti di a vostra vittura finu à ch'ella anderà è ripitendu l'azzione 2 o 3 volte in successione rapida.Fighjate a vittura mentre si ricupera da esse spinta.Ritorna immediatamente à a so pusizioni naturali?Se no, allora avete pezzi chì deve esse rimpiazzati.

Pò esse difficiule di sapè quale parte hè.Hè assai prubabile di u scossa stessu chì hè a maiò parte di u prublema, ma altre parti cum'è i bushings, molle è monti pò ancu esse difettu.Spessu volte truverete quelli chì anu rimpiazzatu u scossa stessu duverà turnà è rimpiazzà ognuna di l'altri parti chì avemu citatu.Quandu si cunsiderà u tempu chì ci vole à disassemble è reassemble, è ancu u costu di ognuna di sti articuli pò esse assai caru per rimpiazzà quandu hè fattu unu à un tempu.

LEACREE hà una suluzione però.A so sede in Chengdu, Cina copre più di 1.000.000 di piedi quadrati è ospita e so strutture di ricerca, di fabricazione è di prova di strada.Cum'è una cumpagnia chì hè stata in l'affari per più di 20 anni, avemu l'esperienza per sapè ciò chì funziona è ciò chì ùn hè micca.

I so prudutti venenu cum'è assemblee cumplete.Ciò chì significa questu hè chì invece di avè da disassemble è riassemblate i scossa o struts da e so molle, ùn avete micca bisognu di riutilizà strut mounts o buffers, tutti quelli cumpunenti venenu pre-assemblati à specificazioni adatte.Chì vi risparmia u tempu.Hè ancu risparmià soldi.Inoltre, significa chì ùn avete mai bisognu di preoccupassi se qualcosa hè stata riunita bè.

Infine, cunsideremu u costu.LEACREE fabbricanti OE è pezzi di ricambio aftermarket per quasi tutti i vitture nantu à a strada, cumpresi quelli cù sistemi di sospensione elettrica o ancu d'aria.Questu significa un risparmiu di qualchì volta millaie di dollari.

Riassumemu.LEACREE hà utilizatu più di 20 anni di sperienza per purtà noi struts di assemblaggio cumpletu di qualità, ingegneria innovativa, è pezzi di sospensione chì vi mantenenu voi è a vostra famiglia è amichi sicuri nantu à a strada.Al di là di questu, feranu a vostra qualità di viaghju megliu.Salvaranu i vostri pneumatici, i vostri soldi è a pace di mente.


Tempu di posta: 28-lugliu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi