Principiu di Mono Tube Shock Absorber (Oil + Gas)

L'ammortizzatore monotubu hà solu un cilindru di travagliu.È nurmalmente, u gasu d'alta pressione dentru hè di circa 2.5Mpa.Ci sò dui pistoni in u cilindru di travagliu.U pistone in u bastone pò generà e forze damping;è u pistone liberu pò separà a camera d'oliu da a camera di gas in u cilindru di travagliu.

I vantaghji di l'ammortizzatore monotubu:
1. Zero restrizioni à l'anguli di stallazione.
2. A riazzioni di shock absorber in u tempu, senza difetti di prucessu viotu, forza damping hè bona.
3. Perchè u shock absorber hà solu un cilindru di travagliu.Quandu a temperatura aumenta, l'oliu hè capaci di liberà u calore facilmente.

I svantaghji di l'ammortizzatore monotubu:
1. Hè bisognu di un cilindru di travagliu di grandezza longa, cusì hè difficiule d'applicà in vittura di passaghju normale.
2. U gasu high pressured dintra lu cilindru funziunamentu pò purtà à una quantità supiriuri di stress nant'à sigilli chì pò causari lu dannu facili, accussì si abbisogna boni sigilli oliu.

Principle of Mono Tube Shock Absorber (Oil + Gas) (3)

Picture 1: A Struttura di Mono Tube Shock Absorber

L'ammortizzatore hà trè camere di travagliu, duie valvole è un pistone separatore.

Trè camere di travagliu:
1. Upper camera di travagliu: a parti suprana di u pistone.
2. Camera di travagliu più bassu: a parte bassa di u pistone.
3. Camera di gas: i parti di azotu alta pressione internu.
E duie valvole includenu a valvula di compressione è u valore di rebound.U pistone di separazione hè trà a camera di travagliu inferiore è a camera di gas chì li separa.

Principle of Mono Tube Shock Absorber (Oil + Gas) (4)

Figura 2 E camere di travagliu è i valori di l'ammortizzatore Mono Tube

1. Cumpressione
L'asta di pistone di l'ammortizzatore si move da a cima à u fondu secondu u cilindru di travagliu.Quandu i roti di u veiculu si movenu vicinu à u corpu di u veiculu, l'ammortizzatore hè cumpressu, cusì u pistone si move in discendenza.U voluminu di a camera di travagliu inferjuri diminuite, è a pressione di l'oliu di a camera di travagliu più bassa aumenta, cusì a valvula di compressione hè aperta è l'oliu scorri in a camera di travagliu superiore.Perchè l'asta di pistone hà occupatu un pocu spaziu in a camera di travagliu superiore, u voluminu aumentatu in a camera di travagliu superiore hè menu di u voluminu diminuitu di a camera di travagliu più bassa;un pocu oliu spinge u pistone di separazione in u fondu è u voluminu di gasu diminuisce, cusì a pressione in a camera di gas aumenta.(Vede i dettagli cum'è a stampa 3)

Principle of Mono Tube Shock Absorber (Oil + Gas) (5)

Picture 3 Prucessu di Cumpressione

2. TENSIONE
L'asta di pistone di l'ammortizzatore si move in cima secondu u cilindru di travagliu.Quandu i roti di u veiculu si alluntananu luntanu u corpu di u veiculu, l'ammortizzatore hè rimbalzatu, cusì u pistone si move in su.A pressione di l'oliu di a camera di travagliu superiore aumenta, cusì a valvula di compressione hè chjusa.A valvula di rebound hè aperta è l'oliu scorri in a camera di travagliu più bassa.Perchè una parte di a barra di pistone hè fora di u cilindru di travagliu, u voluminu di u cilindru di travagliu aumenta, cusì u stress in a camera di gas hè più altu ch'è a camera di travagliu più bassa, un pocu di gas spinge u pistone di separazione in l'altu è u voluminu di gas diminuisce, cusì a pressione. in camera di gas diminuite.(Vede i dettagli cum'è a stampa 4)

Principle of Mono Tube Shock Absorber (Oil + Gas) (1)

Picture 4 Prucessu Rebound


Tempu di posta: 28-lugliu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi