KIT D'AMORTIZZATORE E MOLLA ABBASSANTE TESLA

TESLA LOWERING SPRING AND SHOCK ABSORBER KITTESLA LOWERING SPRING AND SHOCK ABSORBER KITTESLA SHOCK ABSORBER strutTESLA Air Suspension

U kit di sospensione sportiva Leacree permette di abbassà e vitture di circa.30-50 mm à l'avant et à l'arrière en raccourcissant la molle hélicoïdale.Unisce tutti i benefici di l'aspettu sportivu, una sensazione di strada megliu, maneggevolezza è cunfortu.
Duranti i nostri testi di strada, sti cumpunenti currispondenu perfettamente.

Migliuramentu di u rendiment:

  • Oliu per ammortizzatori d'alta prestazione
  • Sistemi di valvula cuntrullati più precisi
  • Joint d'huile résistant aux hautes températures
  • Soluzione All-In-One è adattazione perfetta

Truvate più applicazioni nantuKit di calata Leacree.Sè vo avete qualchì quistione nantu à i nostriprudutti di sospensjoni, per piacè sentite liberu di cuntattateci.

E-mail: info@leacree.com
situ web: www.leacree.com

KIT DI MOLLA ABBASSANTE E AMMORTIZZATORE LEACREE PER TESLA MODEL 3 2019- 2WD E MODEL Y 2020- 2WD
Abbassendu l'altezza di caduta è u so centru di gravità si traduce in una maneggevolezza migliorata Sia l'ammortizzatori di rimpiazzamentu OE sia i kit di sospensione di molla di calata sò dispunibili.
TESLA MODEL 3 Drop 40mm à l'avanti è à l'arrière;TESLA MODEL Y Drop 35 mm à l'avant et 50 mm à l'arrière.Dopu avè installatu u novu kit di abbassamentu, l'avemu messo à a prova contr'à una custruzzione di stock è truvamu chì u novu kit di sospensione di abbassamento hà migliuratu u cunfortu generale è a stabilità di a corsa.SUSPENSION PNEUMATIQUE TESLA Tesla Model S 2011-2015 avant et arrière Jambes pneumatiques Tesla Model X 2016-2020


Tempu di Postu: Apr-29-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi