Cosa da fà cù l'ammortizzatori in fuga?

Cum'è unu di i principali cumpunenti di u sistema di sospensjoni di u veiculu,ammortizzatorièstrutssucchia vibrazioni è scossa causate da i scontri stradali è mantene a vostra vittura liscia è stabile.

Una volta chì l'ammortizzatore hè dannatu, affetterà seriamente u vostru cunfortu di guida è ancu minacciate a vostra sicurità.Unu di i difetti più tipici cù l'ammortizzatori di l'auto hè a fuga.

Parechji prupietarii di vitture spessu dumandanu perchè i so ammortizzatori sò perdite, è chì fà cù l'ammortizzatori.In u restu di questu articulu, discuteremu a quistione è spergu chì l'infurmazioni furnite seranu d'aiutu per voi.

chì fà cù l'ammortizzatore chì perde

Perchè l'ammortizzatori sò perdite?
1. Sigilli danni
Se u veiculu hè spessu guidatu in strade aspra, buche è fangu, i detriti esterni ponu causà usure premature di sigilli.Quandu u sigillu d'oliu hè dannatu, l'ammortizzatori cumincianu à fughje.
2. Shock absorber età
Di solitushocks è strutspò copre più di 50 000 milla, secondu e cundizioni stradali.Quandu i vostri ammortizzatori invechjenu, si sguassate eventualmente è portanu à una fuga di fluidu.
3. Pistone piegatu
L'impattu estremamente forte pò piegà u pistone di l'ammortizzatore è provoca una fuga.

 

Cosa da fà cù l'ammortizzatori in fuga?
A fuga d'oliu hè unu di i signali d'alerta di rimpiazzàAmmortizzatori.Quandu si nota una fuga in i vostri ammortizzatori, hè megliu piglià u vostru veiculu à un meccanicu qualificatu.Diagnosticaranu s'ellu hè necessariu a sostituzione di scossa o strut.

A volte, ligera fuga da i sigilli hè normale, ma s'ellu ci hè troppu perdite, rimpiazzà l'ammortizzatore hè a suluzione più cumuna.Se solu rimpiazzà u sigillo d'oliu rottu, ma l'ammortizzatore stessu hè invechjatu è debule, ùn durà micca longu.

ammortizzatore leacree per vittura

 

LEACREE hè dedicatu à esse u principale fabricatore di prudutti di sospensione di alta qualità per i clienti OE è aftermarket di l'automobile in u mondu.Pudemu furnisce tutti i tipi diammortizzatori, molle elicoidali, assemblee di strut complete, suspension à l'aria, èparti di sospensjoni persunalizata.

Per piacè cuntattateci se site interessatu.

Email: info@leacree.com
situ web: www.leacree.com

 


Tempu di Postu: Aug-17-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi