Cunsiglii di guida sicura in l'invernu chì duvete tene in mente

Cunduce in tempu nevoso pò esse una sfida.LEACREE suggerisce alcuni cunsiglii per aiutà à fà a guida invernale una sperienza più sicura.

WINTER DRIVING TIPS

1. Inspect Your Vehicle

Verificate a pressione di i pneumatici, l'oliu di u mutore è i livelli di l'antigelu currettamente prima di andà in strada.

2. Slow Down

Cumpensà a cattiva trazione riducendu a vostra velocità.Inoltre, andendu lentu vi darà ancu più tempu per reagisce se qualcosa va male.

3. Dà un pocu di spaziu extra

Lasciate assai spaziu trà a vostra vittura è u veiculu davanti à voi in modu chì avete abbastanza spaziu per alluntanassi da u male in casu di situazione imprevisible.

4. Stay Smooth

In u clima fretu, pruvate d'astentu da fà qualcosa di brusgiatu - frenu bruscu, accelerazione brusca, cumminazione, etc. Se a situazione esige di rallentà di colpu in una strada slick, pump your brakes lightly.

5. Prestate Attenzione à u Spray Tire

Se ci hè assai acqua chì hè spruzzata, a strada hè definitivamente umida.Se u spray di pneumatici hè relativamente menu.significa chì a strada hà cuminciatu à congelate è avete bisognu di più prudenza.

6. Turn Your Lights On

A visibilità hè abbastanza povera in cundizioni climatichi inclemente.Dunque, ùn vi scurdate di accende i fari di a vostra vittura.

 

 

https://www.leacree.com/complete-strut-assembly/


Tempu di posta: 08-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi